lördag 18 april 2009

.

sitter här nu och lyssnar på Hollywood Undead - City,
mkt kärlek till den låten !

It's the end of the world ....
As in Heaven, as in Earth,
we`ve been dead since our birth.

iaf. va juh på kalas hos min kusse, Kenny. faktiskt ganska nice att träffa kusinerna. vi åt tårta, kakor och godis och bara prata som man gör på kalas (: när vi kom hem gick jag direkt till sofie och typ prata. du är så söt gumman, tack för att du finns<3
vi gick till bea en stund och snacka med henne och elin, men dom lära åka med en buss så vi stannade inte så länge. på väg hem så stannade vi i en lekpark.. hehe var lite barnslig där ett tag sen så gick vi hem till sofie. jag hjälpte henne att välja kläder och sånt för hon skulle till fredrik. den ungen har fan asmkt kläder hon inte ens har använt, och kläderna är inte precis fula!

men efter att hon åkt till fredrik så gick jag hem och efter ett tag så kom amanda, hon var på väg hem och bestämde sig att titta förbi mig, vi satt och prata lite i kylan och nu sitter jag här. ska snart gå och lägga mig och läsa breaking dawn, aah jag älskar twilight böckerna!

.mh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar