onsdag 27 maj 2009

.

sitter i datasalen nu med med julia. eftersom jag inte har nå internet hemma så måste jag skriva här -.- fällde ju träd igår, så det ligger två jävla tjocka träd över våran gård, snyyggt. eller så inte. haha. gjorde itne så mkt igår, var hemma och tog det lugnt, sofie kom en liten stund och prata med mig.
idag så hade vi sovmorgon! asskönt ska jag säga! behöver det nu. fick tillbaka So proven, MVG, whoo! bara ett fel ! sen så skulle vi på show, den var väl.. okej, lite kort. sen nu så ska vi ha svenska om.. Oh shit, om 10 min, haha. sen slutar vi, när jag kommer hem ska jag sova, har så jävla ont i huvve nu. fy fan.
Visstja! jag har skaffat en till blogg, men det är på blogg.se, kommer använda den sen. men först måste jag få hjälp och fixa den, haha. fattar ingenting av det där jah. har inte så mkt mer att skriva.

Peace out suckers,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar