måndag 1 juni 2009

.

tjalól. gick hem från skolan idag, är sjuk. har sovit typ heela dagen. blev sjuk efter att vi kommit hem från stockholm, men det har blivit värre nu, har feber och är hes som fan. inte kul. men jag gick iaf halva dagen, gjorde klar min sminkväska på slöjden, hrm.. skitsnygg. haha. åt lunch med julia och sen så gick jag till e-tiden och sa till robert att jag ska ta ledigt imon för jag ska klippa mig! IMON kommer jag bli blondie. Yaay! fast jag kommer bli korthårig också! hmm, men det växer ut, hoppas vi! visst fan. jag har redovisning imon. hmm, tänker gå till skolan göra min redovisning och sen gå hem igen. och sen åka till frissan och möta sofie.
ska byta till blogg.se snart, men jag fattar fortfarande ingenting om hur man designar den. julia sa att hon skulle hjälpa mig lite, tack och lov. hehe.

Peace out suckers,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar